Регионални центар Смедерево

Serbian English

rcsmedlnkСеминари Регионалног центра за професионални развој запослених у образовању Смедерево у Каталогу програма сталног стручног усавршавања наставника, васпитача и стручних сарадника (школска 2018/2019, 2019/2020. и 2020/2021. година)

Детаљније

Семинар „Примена мотивационих техника у настави“ (катал. број: 618)

mtvcnthnk nslУ тренутку када су у образовно-васпитном систему актуелне реформе и оријентисаност на исходе и процесе учења, који треба да допринесу побољшању квалитета наставе, већем функционалном знању ученика, њиховом повезивању, разумевању, закључивању и способности за примену стечених вештина у друштвеном окружењу, теме семинара „Примена мотивационих техника у настави“ (катал. број: 618; компетенције К3 – за подршку развоју личности детета и ученика; област: општа питања наставе), акредитованог преко Центра за стручно усавршавање Крушевац, окупиле су у нашем Центру групу просветних радника основних и средњих школа Смедерева, заинтересованих за унапређивање компетенција у области методичких знања релевантних за циљеве и исходе наставе.

Ако се овоме дода и факат да генерације ученика које одрастају у захтевном савременом добу, које подразумева брзе и многе промене, више не може мотивисати за учење застарели запарложени систем који подразумева фронтални рад, стицање репродуктивног знања за оцену, „бубање“ и велику количину сувишних информација, него је потребно корачати у корак са изазовима савремене наставе, онда садржаји овог семинара постају још актуелнији и примамљивији.

Реализаторке семинара Светлана Алексић и Снежана Рајковић, захваљујући изузетном познавању проблематике, вишегодишњем искуству у образовно-васпитној пракси и личној харизми, успеле су да начине атмосферу на обуци пријатном и подстицајном за рад, те су повратне информације и утисци учесника семинара били више него позитивни. Осмишљен тако да мотивише наставнике, програм семинара је подразумевао бројне активности и конкретна проблемска питања из наставне праксе са којима су се полазници обуке сусретали током свог рада, а који су у вези са мотивисаношћу ученика за усвајање и активно учешће у реализацији наставних садржаја усклађених са међупредметним компетенцијама, циљевима и очекиваним исходима. Поред поспешивања знања о мотивационим техникама и њиховој примени у складу са новим теоријама мотивације, полазници семинара су научили како да формативно оцењивање буде добра мотивациона техника, а стекли су и вештине којима могу да вреднују ефекте примењених мотивационих техника и тиме унапређују перманентно свој рад.

Модерно образовање није процес личног усавршавања без икакве везе са ширим друштвеним окружењем, нити је савремени наставник мудрац који има ексклузивне информације које треба да пренесе својим ученицима. Примарни циљ савременог образовања јесте да су у фокусу интересовања управо исходи, односно циљеви које треба остварити кроз добру хоризонталну и вертикалну корелацију међу предметима, при чему је од свега суштински најважније да ученици стекну функционална знања и вештине којима могу да успешно одговоре на захтеве модерног доба. У складу с тим, овај семинар у великој мери и на успешан начин прати промене у образовно-васпитном систему и даје одговоре на многе недоумице и проблеме са којима се наставници суочавају.

katalog161718

cpn logomreza www
____________________________

javne nabavke 2017 rcs sajt

Пријатељи сајта

KoBSON logo
srpsko hemijsko drustvodidaktis
 
Друштвo за српски језик и књижевност за Подунавски округ
 
 
 
 
 
 
fizicari2
 

Ко је на мрежи: 53 гостију и нема пријављених чланова

Остали Регионални центри у Србији