Регионални центар Смедерево

Serbian English

lrnsbrn Basic Serbian language course for foreign residents of Smederevo

The Regional Centre for Professional Development of Employees in Education organises a basic Serbian language course for foreign nationals residing in Smederevo. The aim of the course is to acquire basic spoken communication skills in Serbian, as well as some additional knowledge such as basic grammar, comprihension of written texts and writing. The course will be divided in 20 one-hour-lessons, which will be organised in both morning and afternoon shifts, dependint on the availability of the candidates. We promiss a great learning experience in a relaxed and comfortable atmosphere and in small groups. The main communication language for learning will be English, although the teacher may also use his own skills in Italian and some other languages to accomodate the needs of all the candidates.
For more information and to apply, send an email to: mprzic@rcsmed.edu.rs.

rcsmedlnkСеминари Регионалног центра за професионални развој запослених у образовању Смедерево у Каталогу програма сталног стручног усавршавања наставника, васпитача и стручних сарадника (школска 2018/2019, 2019/2020. и 2020/2021. година)

Детаљније

Семинар ,,Савремени методички приступ дечјем ликовном стваралаштву – образовање усмерено на процес учења и исходе“ (катал. број: 989)

svrmnprstp nslДа часови Ликовне културе не смеју да буду олако схваћени у наставном процесу као пуко растерећење ученика након усвајања компликованог градива из области друштвених и природних наука, него да морају да буду темељно осмишљени као важан део наставе у којем ученици оплемењују своје биће стичући љубав према уметности, испољавајући своје таленте и исказујући своје креативне потенцијале, доказано је на одличном семинару ,,Савремени методички приступ дечјем ликовном стваралаштву – образовање усмерено на процес учења и исходе“ (катал. број: 989) акредитованом од стране „Klett“  друштва за развој образовања, који је данас реализован у РЦ Смедерево.

Група наставника Ликовне културе и наставника разредне наставе смедеревских школа, али и гостију из Младеновца, имала је јединствену прилику и задовољство да поспеши компетенције за подршку развоју личности детета и ученика богатећи методичка знања кроз рад са проф. др Сањом Филиповић, предавачем на Факултету ликовних уметности Универзитета у Београду, реномираним ликовним уметником, педагогом и научником, аутором бројних научних и стручних радова објављених у референтним иностраним и домаћим часописима и зборницима и аутором многих уџбеничких и монографских публикација и семинара за стручно усавршавање запослених у образовању.

Дидактичко-методички аспекти и домети савременог приступа ликовном васпитању и образовању, опште и специфичне компетенције васпитача, учитеља и наставника у области ликовне културе, управљање образовним садржајима и процесом ликовног васпитања и образовања усмереног на исходе, као и вредновање процеса и продуката ликовног старалаштва деце и младих и развој школске културе – теме су обухваћене овом одлично осмишљеном и веома примењивом у пракси обуком наставника.

Кроз оспособљавање учесника семинара за разумевање и примену савремених методичких модела и метода, самостално или тимско планирање ликовних активности са фокусом на креативном процесу, методама, техникама и поступцима који на најефикаснији начин воде ученике ка развоју индивидуалних способности и достизању исхода, развој предметних и међупредметних компетенција, примену савремених дидактичких средства и технологија, израду акционих планова за развој школске културе и примену индивидуализације, интердисциплинарности, проблемског приступа, а у складу са специфичностима области ликовне културе, остварени су на најбољи начин и општи и специфични циљеви семинара.

Закључак са којим су се сложили сви учесници на самом крају, приликом евалуације обуке, био је да наставник уметности мора да буде организатор стваралачких активности унутар васпитно-образовног процеса који полази од основа програма, усклађујући свој рад са потребама групе и индивидуалним особеностима ученика. Његова основна улога је да наставу уметности креира тако да допринесе развоју дечјег  стваралаштва, али и личности ученика у целини, што подразумева флексибилан приступ, али истовремено и добре организаторске способности, темељну разрађеност циљева и исхода, као и позитивне емоције, љубав, разумевање, толеранцију, несебичности и хуманост које оплемењују рад са децом. Да би наставник обезбедио стицање и развој ученичких знања, вештина, способности и ставова које ће бити основа за даље унапређивање ученичких способности, мора да има развијене професионалне компетенције – с тим у вези овај семинар је у потпуности оправдао сврху и испунио велика очекивања како полазника тако и организатора.

javni poziv

katalog161718

cpn logomreza www
____________________________

javne nabavke 2017 rcs sajt

Пријатељи сајта

KoBSON logo
srpsko hemijsko drustvodidaktis
 
Друштвo за српски језик и књижевност за Подунавски округ
 
 
 
 
 
 
fizicari2
 

Ко је на мрежи: 33 гостију и нема пријављених чланова

Остали Регионални центри у Србији