Регионални центар Смедерево

Serbian English

Такмичење идеја - Slush

slush gia cpn rcs

Стартап компаније које развијају оригиналну идеју, имају вештине и планове, али су још на почетку или имају прототип у радној фази позване су да представе своје идеје на локалном Slush такмичењу које организује Фонд за иновациону делатност у сарадњи са Амбасадом Финске у Београду.

Локално такмичење, треће по реду, биће одржано 6. септембра у Научно-технолошком парку „Београд“, а пријаве за такмичење отворене су до 1. септембра. Локални такмичари се квалификују за учешће у програму Slush Global Impact Accelerator и на конференцији Slush 2017 који се одржавају у новембру и децембру у Хелсинкију.

Slush је дводневна конференција намењена стартап компанијама – једна од највећих те врсте у Европи. На овом скупу стартапи имају прилику да представе своје идеје међународним инвеститорима и стручној јавности. Прошле године ова дводневна конференција је окупила 17,5 хиљада посетилаца из 130 земаља, укључујући више од 2300 стартапа и 1110 инвеститора.

Више информација о такмичењу, као и апликациони формулар за пријаву можете пронаћи на сајту Фонда за иновациону делатност, на адреси http://www.inovacionifond.rs/slush/

Додатне информације можете добити и путем мејл адресе slush@inovacionifond.rs.

Онлајн недеља у Научном клубу - www.geoguessr.com

online nedeljaОнлајн недеља је годишња европска дигитална кампања која укључује и охрабрује људе свих узраста да користе нове технологије и Интернет уз помоћ вештина које им пружају приступ многобројним могућностима онлајн света.
Активности овогодишње кампање биће усмерене на подизање свести међу грађанима о онлајн сервисима, безбедности на Интернету, кодирању и ИКТ вештинама.
Традиционално Србија ће и ове године бити учесник европске кампање Онлајн недеља 2017. а у промоцију овогодишње кампање укључио се и наш Научни клуб низом активности.

Прочитајте целу вест

Почело КОДиграње у Научном клубу Смедерево

kodigranje 40У оквиру програму „Битка за знање“ отпочела је акција „КОДиграње“ са циљем развоја нове писмености код основаца, стицање функционалног знања и учење вештина 21. века.
"КОДиграње" ће се за почетак бавити развојем информатичке писмености основаца и то захваљујући роботима које ће добити све школе заинтересоване за учешће у акцији.
мБот робот се састоји из 38 делова, деца га склапају, програмирају и захваљујући њему уче. Ово ново учило, тј рад са њим, деци ће приближити професори које су програмери из Центра за креативно размишљање „Кликер“ обучили како да уз помоћ мБот робота науче своје ђаке да кодирају/програмирају. Обука је одржана данас у Регионалном центру, који је са Научним клубом Смедерево и Центром за промоцију науке из Београда, партнер Фонду Б92 у овој акцији. Поред самог практичног рада са роботом, деца ће учити и теоријски део - „Шта је то роботика?“.

Прочитајте целу вест

Живети различитост у вртићу - каталошки број 557

razlicitost cip 15Након успешно реализованог пројекта „Вртићи без граница - више могућности за учење и развој деце раног узраста“, канцеларија УНИЦЕФ-а у Србији и Министарство просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије у сарадњи са Центром за интерактивну педагогију (ЦИП) и другим партнерима, уз подршку Швајцарске агенције за развој и сарадњу реализује пројекат "Вртићи без граница 2 - квалитетно инклузивно предшколско васпитање и образовање у Србији".
У оквиру поменутог Пројекта данас је у Регионалном центру Смедерево одржан први, уживо део семинара  “Живети различитост у вртићу”.

Прочитајте целу вест

Пројекат: Превенција конфликтних ситуација - III радионица - "Рaзвoj стaбилнoсти психe и примeнa тeхникe мoдeлoвaњa у прeвeнциjи сукoбa"

resavanje konflikata iii radionica
На трећој радионици пројеката „Превенција конфликтних ситуација“ учесници су имали прилике да се упознају са техником моделовања која потиче из Н.Л.П. правца којом се може моделовати жељено понашање, као и развојем базичне способности за обраду емоција које у О.Л.И. психодинамском интегративном методу називамо Констаност објекта или „стабилизатором психе“.
Просветни радници, након чланова породице, представљају „значајне одрасле“ на које се деца угледају и од којих уче. Њихово понашање и развој личних способности може имати значајан утицај на завој личности ученика. Коришћењем технике моделовања, понуђена је једна од могућности за лично учење, али и за едукацију ученика о томе како се може „моделовати“ пожељно понашање. Ако постоји особа чије нам се понашање у разрешавању конфликата свиђа, од ње можемо учити и развити вештину коју до тада нисмо имали. При томе је важно упознати се са уверењима те особе, стратегијама које она користи за организацију свог мишљења и физиологијом која прати одређено понашање. Детаљна упутства о овој техници учесници радионице су добили на самој радионици али и у виду презентације коју могу представити својим ученицима.

Прочитајте целу вест

Где је нестала одговорност? – Oдговорност као главни фактор успешне партиципације ученика - каталошки број 26

Gde je nestala odgovornostСјајна сарадња удружења "ОДСТАР" из Шапца и Регионалног центра Смедерево настављена је овог викенда, реализацијом дводневног семинара "Где је нестала одговорност? – Oдговорност као главни фактор успешне партиципације ученика".
„Пут према врху почиње оног дана кад преузмете потпуну одговорност за себе и кад престанете да тражите изговоре“, како лепо и лако рече О Џ Симпсон, али само у теорији. Преузети одговорност, тј. схватити шта заправо значи одговорност јесте дуготрајан процес, јер како рекоше колеге из ОДСТАР "Одговорност није самоникла биљка". Одговорност се учи, одговорност се преноси, одговорност се усађује у свест као образац понашања.

Прочитајте целу вест

Трибина: Тесла и рад на бежичном преносу енергије

tesla 33Научни клуб Смедерево је за своје чланове, наставнике школа и ученике, али и за све љубитеље науке организовао трибину у вези са Теслиним радом на бежичном преносу енергије. О овом сегменту Теслиног рада са присутнима је разговарала Зорица Циврић, музејски саветник у Музеју науке и технике у Београду, која је од 1988. до 2006. радила у Музеју Николе Тесле у Београду, првенствено на истраживању и публиковању архивске грађе из Теслине заоставштине. Од 2007. ради у Музеју науке и технике у Београду као шеф Одељења електропривреде, где је такође наставила да се бави ликом и делом Николе Тесле.
Многе контроверзе прате Теслин рад, а на трибини коју смо организовали, било је речи баш о тим, мање познатим стварима из Теслиног живота и рада.

Прочитајте целу вест

Лидерство у образовању – управљање образовним институцијама (део 1) – каталошки број 496

liderstvo u obrazovanjuУ претходна два дана Регионални центар Смедерево у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја, био је домаћин директорима основних и средњих школа Подунавског и Браничевског округа на семинару чије теме и закључци треба да помогну директорима у раду са широким спектром дужности и обавеза; од писања наставних планова и програма до познавања финансија, људских ресурса, менаџмента и маркетинга. У раду на дводневном семинару разматрале су се дужности и компетенције директора у прописима и школској пракси, да ли је директор школе менаџер или лидер и какве су могућности за обезбеђивање професионалних ресурса за управљање школом. Основне компетенције управљања и организације укључују планирање, одлучивање, руковођење и комуникацију. Сугерисано је да успешно управљање школом захтева развијене не само менаџерске, већ и лидерске функције, а високе социјалне вештине представљају њихову кључну компетенцију.
Предавачи на овој, слободно можемо рећи обуци, били су аутори семинара др Јелена Теодоровић, доцент на Факултету педагошких наука Универзитета у Крагујевцу и Јадранка Пешти, директор Средње техничке школе „Милева Марић“ из Титела.

Слике

katalog161718

cpn logo
____________________________

javne nabavke 2017 rcs sajt

Пријатељи сајта

KoBSON logo
srpsko hemijsko drustvodidaktis
 
 
 
 
 
 
 
fizicari2
 

Ко је на мрежи: 62 гостију и нема пријављених чланова

Остали Регионални центри у Србији