Регионални центар Смедерево

Serbian English

Пројекат: Превенција конфликтних ситуација - III радионица - "Рaзвoj стaбилнoсти психe и примeнa тeхникe мoдeлoвaњa у прeвeнциjи сукoбa"

resavanje konflikata iii radionicaВреме у којем живимо нас је нажалост научило да су конфликти саставни део свакодневице. Свесни ове чињенице, не прође дан а да се не запитамо који је најбољи начин решавања конфликата, те како их можемо свести на минимум. Један вид "борбе" понудиће нам наша дугогодишња сарадница Мирјана Кокерић, акредитовани коуч О.Л.И. Психодинамског Интегративног Метода, својим пројектом „Превенција конфликтних ситуација“.
Програм рада базиран је на краћем облику едукације акредитованом код Удружења за психотерапију, саветовање и коучинг Србије под називом: „Тренинг развоја вештина за превенцију и решавање конфликтних ситуација“ аутора Мирјане Кокерић. Ова едукација представља примењени програм проистекао из О.Л.И. Психодинамског Интегративног Коучинга и примену коучинга у настави, где је први део тренинга у Црној Гори акредитован као онлајн семинар за стручно усавршавње просветних радника.

Прочитајте целу вест

Где је нестала одговорност? – Oдговорност као главни фактор успешне партиципације ученика - каталошки број 26

Gde je nestala odgovornostСјајна сарадња удружења "ОДСТАР" из Шапца и Регионалног центра Смедерево настављена је овог викенда, реализацијом дводневног семинара "Где је нестала одговорност? – Oдговорност као главни фактор успешне партиципације ученика".
„Пут према врху почиње оног дана кад преузмете потпуну одговорност за себе и кад престанете да тражите изговоре“, како лепо и лако рече О Џ Симпсон, али само у теорији. Преузети одговорност, тј. схватити шта заправо значи одговорност јесте дуготрајан процес, јер како рекоше колеге из ОДСТАР "Одговорност није самоникла биљка". Одговорност се учи, одговорност се преноси, одговорност се усађује у свест као образац понашања.

Прочитајте целу вест

Лидерство у образовању – управљање образовним институцијама (део 1) – каталошки број 496

liderstvo u obrazovanjuУ претходна два дана Регионални центар Смедерево у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја, био је домаћин директорима основних и средњих школа Подунавског и Браничевског округа на семинару чије теме и закључци треба да помогну директорима у раду са широким спектром дужности и обавеза; од писања наставних планова и програма до познавања финансија, људских ресурса, менаџмента и маркетинга. У раду на дводневном семинару разматрале су се дужности и компетенције директора у прописима и школској пракси, да ли је директор школе менаџер или лидер и какве су могућности за обезбеђивање професионалних ресурса за управљање школом. Основне компетенције управљања и организације укључују планирање, одлучивање, руковођење и комуникацију. Сугерисано је да успешно управљање школом захтева развијене не само менаџерске, већ и лидерске функције, а високе социјалне вештине представљају њихову кључну компетенцију.
Предавачи на овој, слободно можемо рећи обуци, били су аутори семинара др Јелена Теодоровић, доцент на Факултету педагошких наука Универзитета у Крагујевцу и Јадранка Пешти, директор Средње техничке школе „Милева Марић“ из Титела.

Слике

Трибина: Тесла и рад на бежичном преносу енергије

tesla 33Научни клуб Смедерево је за своје чланове, наставнике школа и ученике, али и за све љубитеље науке организовао трибину у вези са Теслиним радом на бежичном преносу енергије. О овом сегменту Теслиног рада са присутнима је разговарала Зорица Циврић, музејски саветник у Музеју науке и технике у Београду, која је од 1988. до 2006. радила у Музеју Николе Тесле у Београду, првенствено на истраживању и публиковању архивске грађе из Теслине заоставштине. Од 2007. ради у Музеју науке и технике у Београду као шеф Одељења електропривреде, где је такође наставила да се бави ликом и делом Николе Тесле.
Многе контроверзе прате Теслин рад, а на трибини коју смо организовали, било је речи баш о тим, мање познатим стварима из Теслиног живота и рада.

Прочитајте целу вест

Састанак представника Мреже подршке инклузивном образовању

Mreza podrske inkl obrazovanjuНа данашњем састанку Мреже подршке инклузивном образовању, који је водила Милена Васић, Национални координатор Мреже, приказани су резултати првог Пројекта који је успешно реализован, те презентовани планови и будући кораци актуелног. У договору са присутним члановима испланирани су кораци за наредно тромесечје који ће обухватити посету школама којима је потребна подршка, јачање сарадње на релацији предшколска установа – основна школа, основна школа – средња школа. Разговарало се и о професионалној оријентацији као и о подршци средњим стручним школама за пријем ученика са посебним потребама.

Слике

Остали Регионални центри у Србији