Функционална примена информационо-комуникационих технологија у настави - каталошки број 470
- Датум креирања: 28. јануар 2018.
- аутор: Наташа Максовић
Тражила се „карта више“ за једнодневни семинар „ Функционална примена информационо-комуникационих технологија у настави“. Свакако да је циљ семинара- осавремењивање наставног процеса кроз оснаживање наставника за функционалну употребу савремених ИКТ у настави, био довољна мотивација да се пријави велики број заинтересованих просветних радника.
Обучавани су наставници да сами у складу са циљевима и исходима наставе, садржајима наставног програма, имплементирају ИКТ у свом наставном процесу.
Теме програма су биле: компетенције, шта је ИКТ?, положај ИКТ у савременом образовању, примери из праксе, упознавање са конкретним алатима.
Обучавани су наставници да сами у складу са циљевима и исходима наставе, садржајима наставног програма, имплементирају ИКТ у свом наставном процесу.
Теме програма су биле: компетенције, шта је ИКТ?, положај ИКТ у савременом образовању, примери из праксе, упознавање са конкретним алатима.
Обележен Савиндан
- Датум креирања: 26. јануар 2018.
- аутор:

Школа отворена родитељима - каталошки број 142
- Датум креирања: 13. јануар 2018.
- аутор: Наташа Максовић
Теме семинара: тумачење порука и васпитног стила, начини комуникације и укључивања родитеља у живот школе, тематски родитељски састанак, израда сценарија на тему ,,Смислена улога родитеља у процесу образовања њихове деце''. Актуелност тема је изазвала веома конструктивну интеракцију између реализатора и учесника што је резултирало да су сви изразили своје задовољсто постигнућима на крају радног дана.
ЦПН пројекат - расПЕТЉАвање математике
- Датум креирања: 18. јануар 2018.
- аутор: Тамара Ђаковић

Прва радионица је одржана 22.12.2017. у Регионалном центру Смедерево, и на њој су се учили основни појмови и вежбали основни елементи хеклања.
Друга радионица је одржана 18.1.2018. На њој је започето практично истраживање света бројева тако што су се учесници бавили представљањем, али и откривањем највећег заједничког делиоца и најмањег заједничког садржаоца датих бројева.
Интернет као средство савремене наставе и учења применом блога и Фејсбука у настави - каталошки број 387
- Датум креирања: 13. јануар 2018.
- аутор: Наташа Максовић
Савремена парадигма учења, циљеви са којима се блог прави, креирање чланака и страна, унос категорија, убацивање мултимедијалних садржаја, виџети, отварање налога и уређивање профила, умрежавање учесника на Фејсбуку, отварање групе, безбедности ученика на Интернету: заштита од спама, вируса и превара, заштитаод електронског насиља...су неке од тема семинара које су због своје актуелности изазвале велико интересовање многих просветних радника.