Чланци
Пројектни приступ учењу у функцији остваривања принципа интегрисаног и кооперативног учења у васпитној групи - каталошки број 589
-
објављено: четвртак, 08. фебруар 2018. 20:23
-
аутор: Наташа Максовић
Предшколска установа „Наша радост“ Смедерево организовала је за своје васпитаче и стручне сараднике, по други пут у кратком року, семинар „Пројектни приступ учењу у функцији остваривања принципа интегрисаног и кооперативног учења у васпитној групи“ (кат.бр. 589) у просторијама Регионалног центра Смедерево.
Циљ семинара је био: упознавање васпитача са различитим програмским моделима са тенденцијом детаљнијег упознавања програмског приступа усмереног на односе, оснаживање васпитача да процењују и уважавају дететова рана искуства и да на темељу те процене обезбеђују програмски контекст у коме ће се омогућити деци да истражују околину, користе језик, учествују у активностима са вршњацима и различитим одраслим особама да би развили своје потенцијале, ширење знања о потенцијалима пројектног учења и његовог значаја за интегрисани приступ у учењу, овладавање техникама за: избор пројектних тема релевантних за децу, структурирање пројекта, избор средине и материјала за развијање пројекта, праћење и документовање и вредновање пројекта.
Слике