BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//https://www.rcsmed.edu.rs///NONSGML kigkonsult.se iCalcreator 2.10.15// METHOD:PUBLISH BEGIN:VEVENT UID:20240329T050706UTC-5075CJprlS@https://www.rcsmed.edu.rs/ DTSTAMP:20240329T050706Z DESCRIPTION:Обавештавамо вас да у сарадњи са Мирјаном Кокерић\, аутором и в одитељем пројекта &bdquo\;Превенција конфликтних ситуација&ldquo\; и акред итованим коучом О.Л.И. Психодинамског Интегративног Метода у 2017. крећемо са реализацијом наведеног Пројекта.\nПрoгрaм рaдa бaзирaн je нa крaћeм oб лику eдукaциje aкрeдитoвaнoм кoд Удружeњa зa психoтeрaпиjу\, сaвeтoвaњe и кoучинг Србиje пoд нaзивoм: &bdquo\;Tрeнинг рaзвoja вeштинa зa прeвeнциjу и рeшaвaњe кoнфликтних ситуaциja&ldquo\; aутoрa Mирjaнe Кoкeрић\, лицeнцир aнoг кoучa oвoг Удружeњa и прeдстaвљa прoмoциjу oвoг Tрeнингa.\nOвa eдукaц иja прeдстaвљa примeњeни прoгрaм прoистeкao из O.Л.И. Психoдинaмскoг Интeг рaтивнoг Кoучингa и примeну кoучингa у нaстaви. У Црнoj Гoри први дeo трeн ингa je aкрeдитoвaн кao oнлajн сeминaр зa стручнo усaвршaвњe прoвeтних рaд никa.\nTрeћa рaдиoницa пoд нaзивoм 'Рaзвoj стaбилнoсти психe и примeнa тeх никe мoдeлoвaњa у прeвeнциjи сукoбa' (Примeнa тeхникa Н.Л.П-a и O.Л.И. мeт oдa) бићe oдржaнa 21. мaртa 2017.гoдинe oд 19:00 дo 20:00.\nНa oвoj рaдиoн ици рaзвиjaмo бaзичну спoсoбнoст зa oбрaду eмoциja кojу нaзивaмo Кoнстaнтн oст oбjeктa или Стaбилизaтoр психe пo O.Л.И. психoдинaмскoм интeгрaтивнoм мeтoду. Уз њу учимo и тeхнику мoдeлoвaњa кao нaчин прeвeнциje и рeшaвaњa к oнфликтних ситуaциja.\nРaдиoницa je нaмeњeнa свим прoсвeтним рaдницимa\, a ли и другимa кojи сe бaвe пoмaгaчким прoфeсиjaмa. Кaкo je рaд eдукaтивнo-и скуствeнoг кaрaктeрa учeшћe укључуje и лични рaд учeсникa нa рaзвojу свojи х спoсoбнoсти и вeштинa. Зa учeсникe рaдиoницe oбeзбeђeн je мaтeриjaл зa р aд сa учeницимa или кoлeгaмa.\nЗа све присутне учеснике биће обезбеђене по тврде о учествовању.\n\nЗаинтересовани могу своје пријаве са подацима (име \, презиме\, школа\, контакт телефон) послати на адресе:\noffice@rcsmed.ed u.rs или mirjana.kokeric@gmail.com\nПријавом стичете право учешћа на овој радионици. (Напомена: свака радионица је засебна целина)\n\n______________ __________________________________________________________________________ _____\n\nПрограм пројекта који ће бити одржан у нашем Регионалном Центру д ат је у наставку:\n&bdquo\;Превенција конфликтних ситуација &ldquo\;\nАуто р и водитељ курса: Мирјана Кокерић \; \;\nБлог: www.mirjanakokeric .worpress.com\nАкредитовани коуч О.Л.И. Психодинамског Интегративног Метод а\nОвај пројекат је део едукације која представља примењени програм проист екао из О.Л.И. Психодинамског Интегративног Коучинга и примену коучинга у настави. Програм је креиран тако да може да се реализује дуално: у виду ра дионица са учесницима и на онлајн Моодле платфотми.\nЕдукација је фокусира на на развој практичних вештина за превенцију и решавање конфликтних ситуа ција. Укључује велики број техника\, вежби и ефикасних поступака за овлада вање вештинама. Основни циљ едукације је развијање сопствених вештина и сп особности\, а онда и стицање практично применљивих знања у раду са људима. Полазници могу научити и вештине асертивне комуникације\, ненасилне и нев ербалне комуникације\, менаџмент беса\, технике за развијање појединих спо собности за владање емоцијама у току сукоба\, вештине распознавања врста к онфликата.\nЕдукација је намењена превенствено особама које раде са децом\ , у просветним или васпитним установама али и свима онима који желе да уна преде своје способности и вештине везане за ову тему. Едукација је креиран а као тренинг за тренере превенције конфликтних ситуација\, односно све за интересоване васпитаче који имају жељу да овај програм спроводе у васпитни м установама\, организацијама или индивидуално.\nТРАЈАЊЕ:\nУкупно трајање овог пројекта је 7 месеци.\nНа укупно седам радионица биће обрађено седам базичних способности за обраду емоција по О.Л.И. методи\, кроз примену у п ревенцији и решавању конфликтних ситуација\, а уз помоћ различитих техника и метода.\nРадионице ће се одвијати једном месечно следећом динамиком:\n& bdquo\;Сукоби и развој Целовитости&ldquo\; (Примена техника Гешталт-а и ОЛ И метода)\n&bdquo\;Психолошке технике у превенцији конфликата и развој Неу трализације и Ментализације&ldquo\; (Примена техника РЕБТ-а и ОЛИ метода) \n&bdquo\;Развој стабилности психе и примена технике Моделовања у превенци ји сукоба&ldquo\; (Примене техника НЛП-а и ОЛИ метода )\n&bdquo\;Развој то леранције на фрустрацију и вештина комуникације за превенцију конфликтних ситуација&ldquo\; (Примена невербалне и ненасилне комуникација &ndash\; ас ертивност )\n&bdquo\;Развој толеранције на амбиваленцију и превенција конф ликтних ситуација&ldquo\; (Психолошка математика &ndash\; техника ОЛИ мето да )\n&bdquo\;Развој воље и решавање сукоба&ldquo\; (Примена техника ТА и ОЛИ метода )\n&bdquo\;Развој иницијативе и решавање сукоба&ldquo\; (Техник а Гешталт-а и ОЛИ метода )\n \;\nКО СЕ МОЖЕ ПРИЈАВИТИ:\nМогу се пријав ити сви пунолетни кандидати заинтересовани за овај вид едукације.\n \; \nВЕЛИЧИНА ГРУПЕ:\nРади се у мањим групама.\nСтруктура\, циљеви и програм пројекта преузети из садржаја самог &bdquo\;Тренинга развоја вештина за пр евенцију и решавање конфликтних ситуација&ldquo\; биће обрађени кроз радио нице овог пројекта:\nЦиљеви тренинга:\nОсновни циљ: Развијање вештина упра вљања конфликтима\, вештина комуникација\, затим стицање практично применљ ивих знања за пружање подршке другима\, превенцију конфликтних ситуација и решавање конфликата.\nСпецифични циљеви:\n1.Модул:\n1. Препознавање техни ка управљања сукобом\n2. Упознавање са могућим последицама сукоба\n3. Учењ е начина конструктивног решавања сукоба\n4. Упознавање са узроцима сукоба \n5. Препознавање врста породица према начину решавања сукоба\n6. Упознава ње са различитим стиловима за решавање сукоба\n7. Упознавање са базичним с пособностима за обраду емоција чији степен развоја утиче на способност упр ављања сукобом\n \;\n2.Модул:\n1. Примена комуникацијских вештина у ре шавању сукоба\n2. Препознавање различитих стилова комуникације ( пасивни\, агресивни\, пасивно-агресивни и асертивни стил комуникације).\n3. Развија ње ненасилног стила комуникације и асертивности\n4. Препознавање и учење н евербалних комуникацијских сигнала\, говор тела\n5. Преузимање одговорност и и упознавање са асертивним правима и дозволама\n6. Примена психолошких п ринципа у решавању сукоба\n7. Квалитативно и квантитативно разликовање здр авих и нездравих емоција\n8. Замена нездравих емоција здравим емоцијама\n9 . Замена захтева према себи\, другима и условима живота жељама\n \;\n3 . Модул:\n1. Примена техника моделовања у решавању сукоба\n2. Моделовање&n bsp\; особе која конструктивно решава сукобе\n3. Стратегије које могу дове сти до лошег решавања сукоба\n4. Примена психолошких трансакција у комуник ацији:\n5. Организација родитељ-одрасли-дете у сукобима\n6. Позиција \ ; 'ја сам ОК ти си ОК' у сукобима\n7. Забране и дозволе &ndash\; манифесто вање у сукобима\n8. Животне игре &ndash\; манифестовање у сукобима\n \ ;\n4. Модул\n1.Васпитни радионичарски рад у школама и васпитним установама \n2. Примена технике &bdquo\;Сада и овде&ldquo\; у решавању сукоба: Ставља ње у улогу другога\, подизање свесности\, емпатија\; Подизање свесности уз помоћ технике \; &bdquo\;Сада и овде&ldquo\;\; Правила за радионичарс ки рад\n3. Планирање васпитног рада ( Развијање пројеката \; намењених васпитном раду ) Развој базичних способности за обраду емоција код ученик а кроз радионичарски рад\n \;\nСтруктура тренинга:\n1. Модул: Сукоби и стилови решавања\n1. Сукоби &ndash\; увод у тему\nУправљање сукобом\nМогу ће последице сукоба\n2. Стилови решавања сукоба\nКонструктивно решавање су коба\nУзроци сукоба\nВрсте породица према начину решавања сукоба\nСтилови решавања сукоба\n3. Базичне способности за обраду емоција\nУтицај неразвиј ених способности за обраду емоција на управљање сукобом\nУтицај развијених способности за обраду емоција на управљање сукобом\n \;\n2.Модул: Реш авање сукоба - психолошки принципи\n1. \; \; \; Примена комуни кацијских вештина у решавању сукоба:\nСтилови комуникација\; Невербална ко муникација и говор тела\; Ненасилна комуникација\nАсертивни стил комуникац ије\; Асертивна права и асертивне дозволе\n2. \; \; \; Примена психолошких принципа у решавању сукоба:\nРационална уместо ирационалних у верења\nЗдраве емоције наспрам нездравих\nЖеље уместо захтева\n \;\n3. Модул: Технике моделовања у решавању сукоба\n1. \; \; \; Прим ена \; технике моделовања у решавању сукоба:\nМоделовање \; особе која конструктивно решава сукобе\nСтратегије које могу довести до лошег ре шавања сукоба\nТри фазе процеса учења техником моделовања и метакогниција \n2. \; \; \; Примена психолошких трансакција у комуникацији: \nОрганизација родитељ-одрасли-дете у сукобима\,\nПозиција \; 'ја сам ОК ти си ОК' код сукоба\nЗабране и дозволе у решавању сукоба\nЖивотне игре у решавању сукоба\n \;\n4. Модул: Васпитни радионичарски рад у школам а\n1. \; \; \; Примена технике &bdquo\;Сада и овде&ldquo\; у р ешавању сукоба:\nСтављање у улогу другога\, подизање свесности\, емпатија \nПодизање свесности уз помоћ \; технике \; &bdquo\;Сада и овде&ld quo\;\nПравила за радионичарски рад\n2. \; \; \; Планирање вас питног рада:\nРазвијање пројеката \; намењених васпитном раду са учени цима\nРадионице за развијање базичних способности за обраду емоција код уч еника (Неутрализације и ментализације\, Целовитости Објекта\, Константност и Објекта\, Толеранције на фрустрације и Толеранције на амбиваленцију) чиј и развој може помоћи у превенцији конфликтних ситуација\nЕвалуација \; и утисци након одржаног семинара\nУ случају онлајн семинара евалуациони с усрет одржава се путем Скајп-а\nИсход едукације је лична стратегија решава ња и превенције конфликтиних ситуација сваког учесника и реализоване радио нице са групама ученика или креиране радионице за ученике. Сваки учесник н акон завршеног курса оспособљен је за самосталну реализацију понуђених рад ионица са ученицима.\nКонтакт адреса аутора је: mirjana.kokeric@gmail.com \n DTSTART:20170321T180000Z DTEND:20170321T190000Z LOCATION:Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Смедерево (Горанска ББ\, 11 300 Смедерево) SUMMARY:Пројекат: Превенција конфликтних ситуација - III радионица - 'Рaзвo j стaбилнoсти психe и примeнa тeхникe мoдeлoвaњa у прeвeнциjи сукoбa' END:VEVENT END:VCALENDAR