"Инклузивно образовање и индивидуални образовни план"
-
објављено: петак, 24. јун 2011. 19:33
-
аутор: f12g99g
У оквиру пројекта "Карика која недостаје – Развијање механизама којима се подржава
успешна транзиција деце са тешкоћама у развоју кроз нивое образовања у редовном образовном систему" у протекла два дана одржан је семинар на тему инклузије.
Основни циљ овог пројекта је повећање доступности образовања деци са тешкоћама у развоју и обезбеђивање континуитета школовања кроз образовне нивое / циклусе (полазак у први разред и полазак у пети разред основне школе).
Циљеви планираних активности су оснаживање стручњака у предшколским установама (ПУ) и основним школама (ОШ) за подршку деци са сметњама у развоју у периоду транзиције на следећи
образовни ниво као и креирање приручника о транзицији на основу анализе стручне литературе, спроведеног истраживања и испробавања модела у ПУ и ОШ. Приручник ће садржати препоручене процедуре, активности и облике сарадње значајне за успешну транзицију деце, засноване на искуству образовних установа и испробаних начина и облика подршке.
Пројекат реализује ЦИП - Центар за интерактивну педагогију из Београда у три града у Србији ( Суботица, Врање и Смедерево ), па се тако, предавање у Смедереву одвијало у нашем Центру. Предавачи су били Весна Златановић и Славица Милановић.
Слике