Регионални центар Смедерево

Serbian English

О Б А В Е Ш Т Е Њ Е
Исказивање интересовања запоселних за вакцинацију против COVID-19
 

Детаљније

rcsmedlnkСеминари Регионалног центра за професионални развој запослених у образовању Смедерево у Каталогу програма сталног стручног усавршавања наставника, васпитача и стручних сарадника (школска 2018/2019, 2019/2020. и 2020/2021. година)

Детаљније

Овогодишња манифестација Мај месец математике повезује математику и гејминг. Програмирање, стварање прича, истраживање математике, сарадња, уважавање различитих знања, обрачунавање са предрасудама о математици, најважније су лекције које учимо кроз осмишљавање и играње ових игара. Овогодишња, једанаеста по реду манифестација, под слоганом М3 – ВИШЕ ОД ИГРЕ, почиње 10. маја, у Силосима Београд/Гаиа покрет, а траје до 31. маја. Програм ће се одвијати на више локација у Београду, укључујући Галерију науке и технике САНУ, Силосе Београд, Математичку гимназију и Дорћол плац, али и широм Србије кроз сарадњу наставника основних и средњих школа, као и мрежу научних клубова.

Тема једанаестог Маја месеца математике су математика и гејминг. М3 поставља питање: да ли су игре ипак више од игре? На ово питање, одговори ће се тражити кроз различите формате: интерактивне изложбе, математичко-драмске радионице, експонате, ЕдуГејминг конкурс и предавања.

Програмирање, стварање прича, истраживање математике, сарадња, уважавање различитих знања, обрачунавање са предрасудама о математици, најважније су лекције које учимо кроз осмишљавање и играње ових игара.

Више на линку:
https://elementarium.cpn.rs/u-centru/maj-mesec-matematike-2022/

Интерактивним методама кроз наставу до оцене која мотивише

Данас је одржан још један семинар који ми, као Центар подржавамо. Преко 30 полазника, на челу са ауторима семинара Соњом Милетић и Невеном Перић, се у протеклих осам сати бавило једном од најосетљивијих тема образовања – оцењивањем, али кроз интерактивне технике учења. У пријатној атмосфери, полазници су изучавали теорије учења, Блумову таксономију, основе науке о оцењивању. Након анализе неких готових решења инструмената за праћење напредовања ученика, креирали су сопствене инструменте, прилагођене конкретним ученицима и наставним ситуацијама.

На крају радног дана излистане су технике учења које су помогле полазницима да проуче ову озбиљну тематику, а које могу користити у свом даљем раду у учионици на садржајима разних предмета.

" />" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" type="application/x-shockwave-flash">         " />" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" type="application/x-shockwave-flash"> " />" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" type="application/x-shockwave-flash">

javni poziv

katalog161718

katalog161718

cpn logomreza www
____________________________

javne nabavke 2017 rcs sajt

Пријатељи сајта

KoBSON logo
srpsko hemijsko drustvodidaktis
 
Друштвo за српски језик и књижевност за Подунавски округ
 
 
 
 
 
 
fizicari2
 

Ко је на мрежи: 90 гостију и нема пријављених чланова

Остали Регионални центри у Србији