Угледни час – прилика за све
- објављено: недеља, 04. новембар 2012. 18:22
- аутор: f12g99g
Увођењу инклузивног образовања у школе, предходио је период припрема који се огледао у јачању позитивног става просветних радника
према укључивању деце из осетљивих група, повећање знања и вештина наставника за рад са том децом, израду нових аката који регулишу рад школа, изградња механизама за подршку како би се инклузија што ефикасније спровела.
Овај први период отворио је низ питања и проблема о којима се можда није довољно размишљало приликом писања мера око инклузивног образовања и поставља се питање колико су школе уопште оспособљене за укључивање појединих групе деце.
Наш Центар се активно укључио у овај процес припреме, организацијом низа семинара на тему инклузије, а такође, подржавши програм „Угледни час – прилика за све“, аутора Биљане Тодоровић и Слађане Доброте.
Поменути семинар је данас одржан уз присуство 30 просветних радника, где су се аутори потрудили да у осам сати семинара усмере и оснаже наставнике за рад са ученицима са сметњама у развоју, те да у својим одељењима, кроз угледне часове, развију позитивни став и емпатију код друге деце.

Овај први период отворио је низ питања и проблема о којима се можда није довољно размишљало приликом писања мера око инклузивног образовања и поставља се питање колико су школе уопште оспособљене за укључивање појединих групе деце.
Наш Центар се активно укључио у овај процес припреме, организацијом низа семинара на тему инклузије, а такође, подржавши програм „Угледни час – прилика за све“, аутора Биљане Тодоровић и Слађане Доброте.
Поменути семинар је данас одржан уз присуство 30 просветних радника, где су се аутори потрудили да у осам сати семинара усмере и оснаже наставнике за рад са ученицима са сметњама у развоју, те да у својим одељењима, кроз угледне часове, развију позитивни став и емпатију код друге деце.