Регионални центар Смедерево

Serbian English

РЕГИОНАЛНИ ЦЕНТАР ЗА ПРОФЕСИОНАЛНИ РАЗВОЈ ЗАПОСЛЕНИХ У ОБРАЗОВАЊУ – СМЕДЕРЕВО
Л И С Т А одобрених програма ЗУОВ-а 2022/2023, 2023/2024 и 2024/2025. годину


Детаљније

vbanjalstrcj1

Организатор скупа: Mрежа регионалних центара и центара за стручно усавршавање Србије

Облик стручног скупа: Конференција
Назив скупа: „Актуелности у образовном систему Републике Србије 8“
Место и датум одржавања: „Цептер хотел“, Врњачка Бања, 07-09. октобар, 2024. године

 

Позивно писмо

Агенда конференције

ПРИЈАВА

Кампања за медијску писменост

Кампања Медијске коалиције под називом "Не дај да те спинују", посвећена медијској писмености има циљ да се, пре свега млади, подстакну на критички однос према медијским садржајима и разликовање информације од забаве и професионалног од непрофесионалног новинарства.

Данас, када је сваким даном све више медија, постало је тешко разликовати објективну и потпуну информацију од лажне, манипулативне, искривљење и полуистините. Сви аналитичари и истраживачи су сложни у томе да медији утичу на мишљења и уверења грађана, без обзира на разлике у степену тог утицаја. Међутим, средњошколци у Србији верују да медији немају велики утицај на њихово мишљење, док са друге стране сматрају да они често фомирају мишљење већине у њиховој околини, показало је истраживање Бироа за друштвена истраживања (БИРОДИ).

Медијска писменост подразумева способност разумевања, читања, проницања у срж медијских текстова, односно способност да се на различите начине сагледавају, анализирају, евалуирају и креирају медијске поруке. Код младих у Србији постоји лажни утисак о степену медијске писмености, показало је ово истраживање. За себе мисле да су критички настројени према медијима, међутим објективност мере према броју медија који су пренели вест. Они се, као и студенти, најчешће информишу преко интернета, а често као извор информација користе и друштвене мреже.

Медијска писменост подразумева поседовање креативних и критичких вештина и знања који помажу да се повежу сложене идеје, да се стално постављају питања, препознају прави одговори, идентификују заблуде; то је способност приступа медијима, разумевања медијских садржаја, способност њиховог тумачења и критичког оцењивања, као и способност стварања медијских садржаја. Ове вештине омогућавају да буде схваћена права улога медија, да се ослободимо стереотипа и пажљиво и критички посматрамо информације које добијамо.

Читав пројекат и кампања Не дај да те спинују, покренути су са циљем развијања критичког коришћења медијских садржаја код младих. Едукативног је карактера и треба да креира свест младих о улози медија и значају професионалних садржаја.

Званични сајт кампање: http://www.medijskapismenost.net/

   Медијска писменост

   Кампања за медијску писменост бросура

   Кампања за медијску писменост плакат

   Кампања за медијску писменост летак

РЕШЕЊЕ ГРАДСКОГ ВЕЋА О ДАВАЊУ САГЛАСНОСТИ НА ЦЕНОВНИК РЦ СМЕДЕРЕВО

РЕШЕЊЕ ГРАДСКОГ ВЕЋА О ДАВАЊУ САГЛАСНОСТИ НА ЦЕНОВНИК РЦ СМЕДЕРЕВО

ЦЕНОВНИК УСЛУГА РЦ СМЕДЕРЕВО

РЕШЕЊЕ ГРАДСКОГ ВЕЋА О ДАВАЊУ САГЛАСНОСТИ НА ЦЕНОВНИК РЦ СМЕДЕРЕВО

javni poziv

katalog161718

katalog161718

cpn logomreza www
____________________________

javne nabavke 2017 rcs sajt

Пријатељи сајта

KoBSON logo
srpsko hemijsko drustvodidaktis
 
Друштвo за српски језик и књижевност за Подунавски округ
 
 
 
 
 
 
fizicari2
 

Ко је на мрежи: 41 гостију и нема пријављених чланова

Остали Регионални центри у Србији