Математички коучинг - ЦПН пројекат - II радионица
-
Датум креирања: 21. октобар 2016.
-
аутор: f12g99g

Друга радионица пројектa „Математички коучинг“ подржанog од стране Центра за промоцију науке на Јавном позиву за финансијску подршку пројектима промоције и популаризације науке у 2016. години, а уз помоћ Научног клуба Смедерево и Регионалног центра за професионални развој запослених у образовању Смедерево одржана је данас у Научном клубу Смедерево.
Радионица је носила назив „Постављање циљева у учењу“, а ученици су имали прилику да присусвују виртуелној екскурзији на којој су путем Скајпа посетили археолошко налазиште Медијана. Ученици 6.разреда из Ниша су у сарадњи са Народним музејем у Нишу били домаћини ове виртуелне екскурзије. Уживо са локалитета, ђаци су говорили о мозаику из Константинове виле, а учесници радионице имали су прилику да на крају поставе питања ученицима – водичима ове виртуелне екскурзије и самом водичу који је био присутан на локалитету.
Након овог виртуелног обиласка, учесници и Мирјана Кокерић, аутор пројекта, резимирали су утиске кроз корелацију наставе историје и математике и наставили дискусију уз извођење закључака о постављању циљева у учењу.
Завршни део радионице био је резервисан за конкретну обраду теме „Постављање циљева у учењу математике“ које је била обрађена на практичним и занимљивим математичким примерима.
Циљ овог пројекта је да заједно докажемо да „Математика није баук, него наук!“ , да је занимљива наука, применљива у многим другим областима, као и у свакодневном животу.
Слике
Математички коучинг - ЦПН пројекат - I радионица
-
Датум креирања: 27. септембар 2016.
-
аутор: f12g99g

Сви наставници уче како да одрже ђацима пажњу на часу, које су најбоље "тактике" за то, како да их приволе да уче... Међутим, нико их не учи како ученицима да објасне да је час готов и да једноставно морају да крену кући. Тај "проблем" је вечерас имала Мирјана Кокерић на првој радионици пројекта "Математички коучинг": „Шестар и шестак - Моја машта може свашта!“. Поред тога што је наставник математике, Мирјана Кокерић је и л
иценцирани коуч, те овим пројектом спаја две занимљиве области у циљу популаризације математике као науке и оним ученицима који се од математике плаше. Пројекат чини низ радионица усмерених ка развоју личности ученика, ослобађању од треме на часовима математике и постављању циљева у учењу математике. Верујемо да ће се на крају пројекта доказати да "Математика није баук, него наук".
Прочитајте целу вест