Састанак са директорима школа у вези са организацијом и спровођењем завршног испита
- Датум креирања: 12. јун 2014.
- аутор: f12g99g
IV такмичење ученичких парламената основних школа Смедерева
- Датум креирања: 11. јун 2014.
- аутор: f12g99g
Резултати овогодишњег такмичења:
- ОШ „Др Јован Цвијић“, Смедерево – 89 поена
- ОШ „Бранислав Нушић“, Смедерево – 72 поена
- ОШ „Херој Срба“, Осипаоница – 64 поена
- ОШ „Бранко Радичевић“, Смедерево – 52,5 поена
- ОШ „Илија Милосављевић – Коларац“, Колари – 35,5 поена
Педагошки програм помоћи у ликовном изразу деци са сметњама у развоју и деци из маргинализованих група - каталошки број 336
- Датум креирања: 08. јун 2014.
- аутор: f12g99g
Састанак Подружнице Подунавског округа Друштва физичара Србије
- Датум креирања: 07. јун 2014.
- аутор: f12g99g
На данас одржаном састанку Подружнице Подунавског округа Друштва физичара Србије једина тачка дневног реда била је јавна расправа о стандардима за наставни предмет физику. О документу предлога стандарда, који можете погледати ОВДЕ, присутни учесници изнели су своја запажања и предлоге за побољшање.
Слике - ускоро
Право Рома на квалитетну здравствену заштиту
- Датум креирања: 06. јун 2014.
- аутор: :
Обука директора, супервизора, дежурних наставника и прегледача
- Датум креирања: 04. јун 2014.
- аутор: f12g99g
Састанак Мреже и отварање Регионалног центра у Кањижи
- Датум креирања: 04. јун 2014.
- аутор: f12g99g
Објављен Каталог програма сталног стручног усавршавања наставника, васпитача и стручних сарадника за школску 2014/2015. и 2015/16. годину
- Датум креирања: 02. јун 2014.
- аутор: f12g99g
Комуникативне способности савременог васпитача - каталошки број 583
- Датум креирања: 31. мај 2014.
- аутор: f12g99g
Вербалну комуникацију и умешност у њој многи називају науком, а они који су "дипломирали" на њој имају "алат" са којим се тешко шта може поредити. Као један од основних видова комуникативног процеса вербална комуникација је сложена структура са извором поруке, самом поруком и одредиштем те поруке. Сходно томе, морамо бити свесни да ће идентична порука можда имати различите ефекте на различите особе којима се обраћамо. Како смо у нашим школама сведоци повећања степена нетолеранције и насиља, закључак који се намеће је да сваки наставник мора бити вешт посредник и преговарач како би успео да ђацима приђе на прави начин у различитим, најпре конфликтним ситуацијама.
Примена рачунара у инклузивном образовању - каталошки број 347
- Датум креирања: 31. мај 2014.
- аутор: f12g99g
Пројекат "Управљање животињским отпадом"
- Датум креирања: 28. мај 2014.
- аутор: f12g99g
Још чланака...
- Интеракција у процесу образовања школске деце и адолесцената - каталошки број 45
- XIX Дани хармонике - Смедерево 2014.
- Скупштина Актива жена и пријатеља жена Месне заједнице Доњи град
- Актив наставника историје
- Семинар: "Learning technologies for the classroom"
- Књижевно-уметнички програм "Она која је заборављена - Милева Марић Ајнштајн"
- Кампања за медијску писменост
- Промоција Новог приступа заштите вода у Републици Србији
- Састанак "Мреже РЦ и ЦСУ Србије"
- "Угледни час - прилика за све" наш семинар у Кикинди и Зрењанину